GO+ Treningsdagbok – Konkurranse!

GO_01

GO+ treningsdagbok passer for alle som ønsker et aktivt liv, uansett hvilken aktivitet du bedriver og hvilket nivå du er på. Her kan du planlegge, loggføre og evaluere øktene dine. Boken gjør det enkelt å måle fremgangen din og finne ut hvilke faktorer som bidrar til å bedre resultatene eller står i veien for deg. Et knippe eksperter bidrar også med sin kunnskap og sine beste tips for å hjelpe deg å få det beste ut av din trening og livsstil…og jada, her har jeg bidratt med tips og gode råd, spesielt for de som er interessert i yoga.

Boken er et viktig verktøy for å forbedre og motivere deg. Du skreddersyr den ved å føre inn målsetninger, resultater og tanker. Og du kan til og med velge den forsiden som passer deg best!

GO_01b GO_02_Loep GO_03_Sykkel GO_04_Yoga GO_05_planer GO_06_sko

 

Jeg deler ut 3 eksemplarer til noen av mine lesere som får lov til å teste denne.
Del DITT beste treningstips i kommentarfeltet her, og jeg trekker ut 3 heldige vinnere mandag 6.oktober!TB_201453Boka kan også kjøpes på Run & Relax til kr 249,-

 

0

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

  • Den ser jo ganske enkelt perfekt ut – skal man rekke trening i en travel hverdag så er planlegging alfa og omega. Mitt beste treningtips er banalt enkelt – skift til treningsklær med en gang du kommer hjem fra jobb, da er det så og si umulig å skulke unna!

  • Oj, den så virkelig smart og flott ut 🙂 Hadde vært helt perfekt med en slik ettersom jeg kun bruker en vanlig utslitt notatbok på trening, hehe! Mitt beste treningstips er ikke så spektakulert, men veldig givende; stå opp tidligere å unnagjør treningen på morgenkvisten. Dette er lurest å bestemme seg for dagen før, og ikke å vurdere det på morningen… Å komme inn i denne rutinen er hardt, men SÅ deilig. Da kan man nyte en god og stor frokost/lunsj etter endt økt og gripe dagen med god samvittighet, og gjøre akuratt hva man måtte ønske etter jobb og skole 🙂 Og et annet tips; stretch før du legger deg og når du står opp 😉

  • Har akkurat startet på skole igjen, og har klasseromm i 5etasje og har enda til god3e å ta heisen. Så mitt tips er ta alltid trappen 🙂

  • Mitt beste tips er å tenkte at man kun trenger å trene 15 minutter, etter disse 15 minuttene har man som regel lyst til å fortsette å trene en stund til.

  • For en smart bok. Jeg er alene med to små barn annenhver uke og det kan være vanskelig å finne en god struktur på treningen. Jeg er medlem på et treningssenter og er ofte der med barna i helgene. Men jeg tar de ikke med etter skole/barnehage. Det blir for slitsomt for dem og all tid sammen er dyrebar. Men jeg har blitt flinkere til å legge inn en liten økt der jeg kan. Jeg jobber i 9.etg og forsøker alltid å gå trappene. Jeg drar på sykkeltur med barna og enten sykler jeg sammen med dem eller løper ved siden av. I tillegg prøver jeg å trene Yoga noen kvelder etter de har lagt seg og bruker en god DVD. Jeg er ingen treningsfanatiker, men prøver så godt jeg kan 🙂

  • Mitt beste treningstips? Jo d må være at det ikke må gå prestisje i hvor mye og hvor hardt du eller andre trener: all trening er bedre enn ingen trening!

  • For en flott bok. Mitt beste treningstips er egentlig ganske enkelt. Hvis du ikke har lyst til å trene så gjør det likevel, tenk at du bare skal trene i 5 minutter, da går det ikke an å la det være. Har du først startet, får du som regel motivatsjonen til å fortsette.

  • Mitt beste treningstips er helt klart å trene variert!! Litt yoga, litt løping, litt sykling f.eks. Over lengre tid unngår man da både belastningsskader og blir ikke så lei-)). Takk ellers for en kjempefin blogg-).

  • Åh!! Jeg har ønsket meg en treningsdagbok så lenge, men har ikke funnet det. Denne så veldig fin ut:)

    Mitt beste treningstips er å alltid ha treningen planlagt, da er det mye lettere å gjennomføre! Også er det viktig å spise godt for å ha nok energi til å utføre treningsøkten 🙂

  • For en flott treningsdagbok. Det gir god motivasjon å skrive ned øktene sine. Mitt beste tips er å heller gjøre litt enn ingenting i en travel hverdag. Og gjerne med variasjon. Løping en dag, styrkeøvelser en annen etc. Så kan man heller ta lange økter når det passer.

  • Hei 🙂

    Jeg har vært alene med to barn i fem år, fra de var 0 og 4 år- nå er de 5 og 9 og jeg har omsider begynt å få tid til litt trening….

    Var i elendig form fysisk og psykisk – men måtte starte et sted og i fjor høst kjøpte jeg treningsball og fikk hjelp av manuell terapeut til å sette opp et program. Det var uoverkommelig følte jeg…men jeg rett og slett bestemte meg for å få det til – så jeg trente styrke med ballen og yoga/streching etterpå og da ble jeg også sterk nok til å orke å sette meg på treningssykkelen 🙂 Treningen blir utført etter ungene er i seng, så jeg får fullt fokus på MEG.

    Så mitt beste tips hvis man skal starte, i hvertfall helt fra bunnen, er å begynne med styketrening, så blir man gradvis strek nok til å orke andre aktiviteter. Jeg har osgå god nytte av å gjøre øvelsene/treningen når ungene er i seng, da jeg får fullt fokus.

  • Mitt tips er å starte dagen med en yogaøkt. Ellers å variere med løping og spinning. Ser så fin ut den treningssagboka

  • Gjett om jeg vil vinne 😀
    Mine beste treningstips er » velg å alltid være i bevegelse, kan du velge mellom gå i en trapp el ta rulletrappa, ta trappa! beregn tid til å jogge/gå til butikken, og gjør husarbeid!» Dette var de tingene jeg husket på når jeg var så dårlig av ME og ikke orket noen ting, så hvis jeg valgte trappa, gikk til butikken (tar 15 min) så ble jeg så stolt og glad:)

  • Mitt beste treningstips er å investere i fresht og funksjonelt treningstøy, gjerne i knalle farger hvis du liker det. Føler meg både mer opplagt og energisk på trening av å føle meg litt fin, selv om det ikke er hensikten med økta. Trener jeg i de gamle hullete fillene overføres lett den «gi f» følelsen til selve økta.

  • Bruk din vilje og lyst til å trene til å sette deg mål – slik at du har en motor som hjelper deg fremover underveis når treningen ikke alltid er like forlokkende. La gjerne målet utfordre -, kanskje er det noe du aldri har gjort før, som å delta i et maratonløp, gå på toppen av Besseggen eller begynne på et dansekurs.

    Trening utvikler og utfordrer, og er man bevisst sine mål kan man oppdage nye sider ved seg selv som både overrasker positivt og gir økt livskvalitet fordi man har klart noe man aldri trodde var mulig. Slik vil livet stadig gi deg nye opplevelser knyttet til deg selv som vil føre til positiv utvikling også i andre situasjoner. Flytt grensene, ett skritt om gangen! 🙂

  • Å den boka fikk jeg lyst på! Mitt tips er å planlegge treningen på forhånd, gjerne sammen med en venn. Slik blir det vanskeligere å skulke unna. Da trenger man jo en treningsdagbok da 🙂

  • Ikke still for høye krav til deg selv! 15 minutter med trening er bedre enn ingen trening i det hele tatt. Og når 15 minutter er unnagjort og lykkehormonene raser i kroppen, så kommer plutselig lysten til å trene enda lenger. 🙂

  • Den beste treningen er hverdags trening. Vi er altfor passive og sitter mye. Ta trappa, parker et stykke fra butikken, gå å gi beskjed til kollega framfor og send Mail og har du mulighet så gå/sykle til jobb. Alle små ting drar opp, er gratis og undervurdert…

    • Herregud, det har jeg helt glemt. Takk for påminnelsen..skal finne en vinner nå før helgen:-))